SERVICE & SUPPORT

Een half woord volstaat

Bij RACS spreken we uw taal, kennen we uw omgeving en begrijpen we uw business tot in de puntjes. De uitdagingen van uw markt geven vorm aan de functionaliteiten van onze RACS-software.

Haal het beste uit RACS, vanaf dag één

Reken op professionele ondersteuning op drie fronten:

  • Uw unieke contactpersoon volgt uw dossier op tijdens het volledige traject.
  • Uw supportteam lost elke vraag voor u op, en houdt uw systeem up-to-date.
  • Uw coach geeft opleidingen on the job voor een perfecte beheersing van de software.
Het integratietraject in acht stappen

Een naadloze integratie van onze financiële software met de bestaande platformen in uw bedrijf is onontbeerlijk. Uiteraard gebeurt elke stap in overleg met u.

1
Analyse

Samen met de projectleden van de klant worden de bestaande processen zowel als het toekomstbeeld van de opzet in kaart gebracht. Dit resulteert in een duidelijke afgesproken blauwdruk van het eindresultaat. Dit gebeurt eerst functioneel en vervolgens technisch.

2
Development & interfaces

Onze ontwikkelaars configureren het systeem en zetten de interfaces op punt. Waar nodig werken we op maat. Natuurlijk gebeurt alles in een veilige testomgeving.

3
Migratie

We zetten de historische data over naar de nieuwe RACS-omgeving. Hoe ver gaan we terug in de tijd? Zo ver u wenst!

4
Quality testing

De testomgeving met de testdata ondergaat verschillende controles, volgens een strikt proces dat we nauwgezet opvolgen. Waar nodig passen we aan, en testen we opnieuw. Pas na grondige validatie van uw én onze kant zetten we de volgende stap.

5
Implementatie & integratie

Uw hardware-omgeving wordt klaargemaakt om het productiesysteem uit te rollen. Op het afgesproken tijdstip migreren we alle data. Uw softwaresystemen zijn nu operationeel.

6
Opleiding & coaching

Uw medewerkers krijgen een hands-on-opleiding, afgestemd op hun omgeving. Financiële experts coachen hen vervolgens bij de opstart én nadien ook bij optimalisaties.

7
Go Live

De software is perfect afgesteld, de medewerkers opgeleid: uw bedrijf is klaar voor een vliegende start met de RACS-software.

8
Nazorg

U kunt steevast rekenen op de projectmedewerkers die u doorheen het hele traject begeleiden. Zij maken deel uit van uw support team. Omdat ze uw business en systemen door en door kennen, hebben ze maar een half woord nodig.

Uw unieke contactpersoon

U heeft één directe lijn met RACS: uw specifiek toegewezen contactpersoon. Die volgt uw bedrijf op van bij de start, over de implementatie tot en met de nazorg. Hij kent u, uw organisatie, uw systemen. En u kent hem. Dat praat makkelijk.

Vraag het aan ons premium supportteam

Ons supportteam combineert uitstekende programmeringsvaardigheden en financiële kennis met jarenlange ervaring.
Een vraag over accounting? Budgettering en forecasting? Dashboarding en rapportering? Vraag maar raak!

Versterk uw team met coaching on the job

Uw medewerkers krijgen in geen tijd de RACS-software onder de knie. De RACS-coach draait na de implementatie mee met het team, doet mee, denkt mee en leert uw team de beste tips en tricks. Ook nadien blijft hij stand-by voor verdere optimalisatie. Hij kent de software én de financiële accounting business als zijn broekzak. Success verzekerd! Ook een opleiding bij RACS is mogelijk.