Premium support van uw toegewijd team

Het supportteam voorstellen hoeft niet. Het zijn dezelfde experten die u begeleid hebben bij de opstart van RACS.
Zij kennen u en uw omgeving. Bij elke twijfel en elke vraag:
Aarzel niet. Contacteer ons

Een half woord volstaat

Bij RACS spreken we uw taal, kennen we uw omgeving en begrijpen we uw business tot in de puntjes. De uitdagingen van uw markt geven vorm aan de functionaliteiten van onze RACS-software.

RACS service support medewerker

Haal het beste uit RACS, vanaf dag één

Reken op professionele ondersteuning op drie fronten:

  • Uw unieke contactpersoon volgt uw dossier op tijdens het volledige traject.
  • Uw supportteam lost elke vraag voor u op, en houdt uw systeem up-to-date.
  • Uw coach geeft opleidingen on the job voor een perfecte beheersing van de software.
RACS support helpdesk medewerker

Uw unieke contactpersoon

U heeft één directe lijn met RACS: uw specifiek toegewezen contactpersoon. Die volgt uw bedrijf op van bij de start, over de implementatie tot en met de nazorg. Hij kent u, uw organisatie en uw systemen. En u kent hem. Dat praat makkelijk.

Dankzij de RACS-software beschikken we steeds over uiterst accurate gegevens. Dat vertaalt zich voor ons in onderscheidende waardecreatie.
RACS Team meeting

Versterk uw team met coaching on the job

Uw medewerkers krijgen in geen tijd de RACS-software onder de knie. De RACS-coach draait na de implementatie mee met het team, doet mee, denkt mee en leert uw team de beste tips en tricks. Ook nadien blijft hij stand-by voor verdere optimalisatie. Hij kent de software en zowel het financiële als het operationele luik van uw business als zijn broekzak. Succes verzekerd!