Premium service & support van je toegewijd team

Het supportteam voorstellen hoeft niet. Het zijn dezelfde experten die je begeleid hebben bij de opstart van RACS.
Zij kennen je en je omgeving.
Bij elke twijfel en elke vraag: Aarzel niet. Contacteer ons

Een half woord volstaat

Bij RACS spreken we jouw taal, kennen we je omgeving en begrijpen we je business tot in de puntjes. De uitdagingen van je markt geven vorm aan de functionaliteiten van onze RACS-software.

RACS service support medewerker

Haal het beste uit RACS, vanaf dag één

Reken op professionele ondersteuning op drie fronten:

  • Je unieke contactpersoon volgt je dossier op tijdens het volledige traject.
  • Je service & support team lost elke vraag voor je op, en houdt je systeem up-to-date.
  • Je coach geeft opleidingen on the job voor een perfecte beheersing van de software.
RACS support helpdesk medewerker

Je unieke contactpersoon

Je hebt één directe lijn met RACS: Je specifiek toegewezen contactpersoon. Die volgt je bedrijf op van bij de start, over de implementatie tot en met de nazorg. Hij kent je, je organisatie en je systemen. En jij kent hem. Dat praat gemakkelijk.

Dankzij de RACS-software beschikken we steeds over uiterst accurate gegevens. Dat vertaalt zich voor ons in onderscheidende waardecreatie.

Versterk je team met coaching on the job

Je medewerkers krijgen in geen tijd de RACS-software onder de knie. De RACS-coach draait na de implementatie mee met het team, doet mee, denkt mee en leert je team de beste tips en tricks. Ook nadien blijft hij stand-by voor verdere optimalisatie. Hij kent de software en zowel het financiële als het operationele luik van je business als zijn broekzak. Succes verzekerd!